ინტეგრირებული გაკვეთილები




                                              გაკვეთილის    გეგმა
 ინტეგრირებული გაკვეთილი  :  ინგლისური-მათემატიკა
სახელწოდება :  პროფესიები
კლასი :  IV              მოსწავლეთა  რაოდენობა : 24
სახელმძღვანელო :  English   World  III
პედაგოგი:  ანა ბერკაცაშვილი.  თეა  საძაგლიშვილი
ჩატარების   თარიღი : 10 / 12/2014
წინასწარი  ცოდნა :  ბავშვებმა იციან რამდენიმე პროფესია და ის ნივთები რომელიც დაკავშირებულია პროფესიებთან.იციან არტიკლის გამოყენება პროფესიებთან.იციან აწმყო მარტივის გამოყენება. შეუძლიათ მარტივ კითხვებზე პასუხის გაცემა,მაგ: who  is he/she? What  does plumber ( builder, farmer, teacher….) do ?  can  you find out a nurse (doctor, lifeguard..)?აშ.
გაკვეთილის  მიზანი:  ბავშვები  განიმტკიცებენ უკვე ნასწავლ  სიტყვებს და ფრაზებს.ისწავლიან ახალ პროფესიებს და შეძლებენ ფრაზის-a doctor uses a.... გამოყენებას.გაკვეთილის ბოლოს  ბავშვები შეძლებენ  საყვერელი პრიფესიის დასახელებას და გამართული წინადადებების თქმას-I want  to become a...... my  future profession is……  
საჭირო  რესურსები:  პროექტორი, ლეპტოპი, კალამი,თაბახის ფურცლები,
ძირითადი  აქტივობები  : გაკვეთილი მიმდინერეობს სლაიდ შოუთი. აქტივობა 1)იცნობენ გაკვეთილის თემას.
2) ასახელებენ იმ პროფესიებს რაც იციან
3)ამოიცნობენ პროფესიებს სურათების მიხედვით
4)ერთმანეთს უკავშირებედ პროფესიებს და სამუშაო იარაღებს
5)უყურებენ ვიდეოს
6)სწავლობენ ახალ სიტყვებს
7)ადგენენ წინადადებებს
8)ავსებენ კროსვორდს ახალი სიყვების გამოყენებით
9)საყვარელი პროფესიების დასახელების შემდეგ მათემატიკის მასწავლებლის დახმარებით იწყებენ პიქტოგრამების ,ცხრილებისა და დიაგრამების  შედგენას.




























ინტეგრირებული  გაკვეთილის   გეგმა

საგანი:   ინგლისური - ქიმია
პედაგოგი :  ანა  ბერკაცაშვილი , თამარ მაისურაძე
კლასი:   IX 
თემა :Save  the  Environment  -  დავიცვათ  გარემო
მიზანი : ლექსიკის  გამდიდრება  ახალი  სიტყვებით  და ფრაზებით.კითხვის  უნარ - ჩვევის განვითარება. ტექსტის  შინაარსის გაგება-სწრაფი კითხვა. ინფორმაციის მიღება არსებულ ეკოლოგიურ მდგომარეობაზე.საკუთარი აზრის გამოთქმა ამ ფრობლემების გადაჭრის გზების შესახებ.
წინასწარი  ცოდნა : უკვე  ნასწავლი გრამატიკული  და ლექსიკური  მასალა.
რესურსები : ლეპტოპი, პროექტორი, წინასწარ მოძიებული ტექსტი გარემოს დაბინძურების შესახებ.
აქტივობები :
1-      ჩამოთვლილი სიტყვებიდან და სურათებიდან არჩევენ იმ 3-ს რისგანაც შედგება ჩვენი  გარემო ( ჰაერი , წყალი და  მიწა)
2-      პასუხობენ კითხვაზე რა არის ეკოლოგია და კითხულობენ ტექსტს. წაკითხვის შემდეგ  მოცემული 4 სათაურიდან   3 აბზაცს ასათაურებენ
3-      ეძაბენ ახალ  სიტყვებს  და   უსაბამებენ  ქართულ ექვივალენტს
4-      ჩამოთვლილი 10დან არჩევან  იმ 5ს რაც აბინძურებს და ზიანს აყენებს  გარემოს
5-      საშინაო დავალება ‘’ How  I  save  the  environment “  როგორ ვიცავ  გარემოს.
აგრძელებს  ქიმია
















ინტეგრირებული     გაკვეთილის  გეგმა


  პედაგოგი : ანა ბერკაცაშვილი
საგანი:  ინგლისური    /  ფიზ.მომზადება
სახელწოდება: Olympic  Games
ჩატარების თარიღი:     3 თებერვალი 2015
კლასი:     მე-4    ,  დონე  4  , სახელმძღვანელო  English  World 3
წინასწარი ცოდნა :     მოსწავლეებმა იციან რამდენიმე სპორტის სახეობა.შეუძლიათ არაწესიერი  და წესიერი ზმნის  გამოყენება, წინადადებების შედგენა  წარსულ დროში.შეუძლიათ წაიკითხონ და გაიგონ მარტივი ტექსტი სპორტის ისტორიის შესახებ.
მისაღწევი შედეგი :  გაკვითილის  ბოლოს მოსწავლეს  ეცოდინება უფრო მეტი სპორტის სახეობა. შეძლებს  წინადადებების შედგენას ახალი სიტყვების გამოყენებით. ეცოდინება  წარსულ დროში წესიერი და არაწესიერი ზმნების გამოყენება კითხვით და უარყოფით წინადადებებში.
შეფასება:  გამოყენებული  იქნება  მიმდინარე  განმავითარებელი  შეფასება.
რესურსი:  სახელმძღვანელო, ლეპტოპი,პროექტორი,ფურცლები,სპორტული ინვენტარი
გაკვეთილის მსვლელობა:  სლაიდ შოუს გამოყენებით ბავშვები იხსენებენ ნასწავლ სპორტის სახეობებს და ეცნობიან ინფორმაციას ოლიმპიური თამაშების ისტორიის შესახებ.ეცნობიან ოლიმპიადის სიმბოლოს და თვალს ავლებენ ძველ თამაშებს.შემდეგ  ახალი სიტვების გაცნობა ხდება სლაიდებით,სადაც გამოყენებულია  ზამთრის და ზაფხულის სპორტული თამაშები.ადგენენ საკუთარ წინადადებებს და ერთმანეთს უსვავენ კითხვებს.წყვილებში  ორ ჯგუფად ყოფენ ზაფხულის და ზამთრის სპორტს.
საშინაო დავალებად ეძლევათ კითხვაზე პასუხი: ჩემი საყვარელი სპორტი და სპორტსმენი.
ამის შემდეგ გაკვეთილს აგრძელებს სპორტის პედაგოგი და ატარებს სახალისო თამაშებს,როგორც ძველ,ასევე ახალს.













                               გაკვეთილის  გეგმა
გაკვეთილის სახელწოდება:   თინეიჯერები და მათი პრობლემები
 საგანი :   ინგლისური   ენა
კლასი:   მე- 9
მოსწავლეთა  რაოდენობა:   25
ჩატარების  დრო:   2014 წლის  18 დეკემბერი
პედეგოგი:   ანა ბერკაცაშვილი , ფსიქოლოგი- ნინო
წინასწარი ცოდნა: 
 მოსწავლეებმა  იციან  ის ლექსიკა რაც დაკავშირებულია თინეიჯერების პრობლემებთან. იციან  present  simple -ის,present  perfect -ის,present  continuous-ის და modal verb-ის გამოყენაბა.
გაკვეთილის  მიზანი :
მოსწავლეები  განიმტკიცებენ  უკვე ნასწავლ სიტყვებს და  ისწავლიან ახალ ფრაზებს.განივითარებენ  მსჯელობის  , საკუთარი აზრის ჩამოყალიბების ,გადმოცემის  და  სხვისი აზრის მოსმენის უნარს.  ისწავლიან  should  და would -ის  გამოყენებას. განივითარებენ ჯგუფური მუშაობის უნარს.გაკვეთილის მსვლელობა ხელს შეუწყობს  მოსმენის  და  ლაპარაკის უნარს.
საჭირო რესურსები:   წებოვანი ფურცლები, ლეპტოპი, პროექტორი
ძირითადი  აქტივობები:  კლასი დაყოფილია  5 ჯგუფად.
გაკვეთილი  მიმდინარეობს სლაიდ შოუს დახმარებით. გონებრივი იერიშით იწყებენ  სიტყვა თინეიჯერის ახსნა განმარტებას და ასახელებენ პრობლემებს.
რამდენიმე  აქტივობის  შემდეგ  ბავშვები უყურებენ ვიდეოს   და იწყებენ მუშაობას ტექსტებზე.4 ჯგუფი  კითხულობს და თარგმის ტექსტს.მეხუთე ჯგუფი აძლევს რჩევას-should-ის დახმარებით. ამის შემდეგ  გაკვეთილში ერთობა  ფსიქოლოლოგი ,რომელიც აგრძელებს დაწყებულ საკითხებს და  ბაშვებთან ერთად განიხილავს პრობლემებს და  გადაჭრის გზებს.



     Text  about  teens

         Lara  15  
      It is about my best friend .Her mood changes so quickly. One minute she is happy and cheerful , and the next she is really sad and depressed. It is hard for her to concentrated for long –she often lies down on her bed and falls asleep. I do not want to panic, but I am really worried about her. What should I do?

       
             Sam  16
         I get good marks at school, so my friends all want to copy my homework. But I spend a lot of time working while they are having fun. It is not fair and I am getting fed up with it. But how do I tell them they can not copy my work? I do not want to lose my friends-help!
            

                  Joe  15
            Two older boys at my school are bullying me. Every time I see them they say something rude. They tell other people lies about me and they send me horrible text messages-the last one said : Everyone hates you. I do not want to go to school because I can not take it any more. What should I do?


                  Abbie 16
            I know lots of people would like to have my ‘problem’ , but I am so upset and miserable. I am really thin and I can not put on weight. It does not matter how much I eat, I still stay the same. I am too embarrassed to  talk to my friends about it- they will just think it is funny.
             A.

            You’d better tell a teacher or your parents about the text messages at once – cyber bullying is very serious. But try not to show the bullies that you are upset or angry – I know it is difficult , but you should try to ignore them.


           B.
             Your friend ought to know that they should not copy your work. It is cheating and they’d better not do it any more. The next time they ask, say ‘No nicely but firmly. Explain that they have to do the work themselves or they won’t learn anything. If they do not understand , they are not real friends.


         C.
             Take it easy and do not worry so much. It Is silly to get stressed about something you can not change. Of course , it is sensible to make sure that eat a balanced diet. But for some people it is more or less impossible to put on weight.


              D.
             I think you should calm down. It is quite normal for teenagers’ mood to change rapidly. It is helpful to talk about thing, so why do not you sit down with her and have a chat? If she does not want to talk, perhaps you ought to have a word with her parents.














No comments:

Post a Comment